درباره ما

درباره ما


شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران در سال ۱۳۵۱ با نام شرکت پرسپولیس در بوشهر تأسیس  گردید. پس از شکل گیری جمهوری اسلامی این شرکت متعلق به سازمان صنایع ملی ایران شد و به شرکت خدمات بندری ایران تفییر نام داد.بعد از شروع خصوصی سازی در کشور، بخش عمده سهام این شرکت به شرکت توسعه صنایع بهشهر واگذار شد.در سال ۱۳۸۰ نیز کل سهام این شرکت توسط  شرکت سرمایه گذاری صنایع  شیمیایی ایران خریداری شد.این شرکت با قریب به ۵۰ سال تجربه در امر حمل و نقل زمینی، تخلیه و بارگیری، نگه داری، صادرات و واردات شیمیایی و پتروشمیایی با داشتن تاسیسات منحصر به فرد شامل اسکله اختصاصی ، ۹ مخزن ذخیره در مجموع با ظرفیت ۳۴۲۵۰ مترمکعب، سکوهای تخلیه و بارگیری از کامیون به مخازن و کشتی و بالعکس و سیستم های اطفا حریق، آمادگی خود را برای ارایه  تسهیلات امور مرتبط با امکانات در اختیار و ذخیره سازی مواد شیمیایی و پتروشیمیایی به صادر کنندگان و واردکنندگان اعلام می نماید.شرکت بازرگانی و خدمات بندری ایران یکی از مأموریت های اصلی خود را حضور مؤثر در زنجیره  تأمین و  عرضه محصولات و مواد  اولیه صنایع شیمیایی و پتروشیمیایی کشور تعریف کرده است.در این راستا در حلقه های مختلف تأمین و توزیع، حمل و نقل زمینی، ذخیره سازی مواد اولیه و محصولات تولیدی بخش های مختلف صنایع و بازرگانی، اعم از انواع کالاها و خدمات و اقدامات تعریف شده زیر نقش آفرینی می نماید:۱- خرید و فروش انواع کالاها در بازار های ملی و جهانی با اولویت کاربردی در صنایع شیمیایی و پتروشیمیایی.

۲-صادرات و واردات انواع کالاها  و خدمات با تمرکز بر مواد صنعتی در صنایع شیمیایی و پتروشیمیایی و خدمات مرتبط.

۳- انجام تمامی امور مرتبط با ذخیره سازی مواد شیمیایی و پتروشیمیایی و  امور مرتبط با خدمات بندری.

۴- انجام خرید، فروش، توزیع، صادرات، واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی با اولویت مواد شیمیایی و پترو شیمیایی، اخذ و اعطای نمایندگی های مجاز بازرگانی، شرکت در نمایشگاه ها، سمینارها ، همایش های داخلی و خارجی مرتبط، ترخیص  کالا  از  گمرکات داخلی و بین المللی،‌ گشایش اعتبارات و ال سی نزد بانک ها از جمله مواردی است که با مشارکت و یا به درخواست مشتری در این شرکت به ثمر می رسد.

اهداف شرکت


  • هدف شرکت ضمن تأمین دامنه وسیعی از نیازهای صنایع اصلی در حوزه بازرگانی داخلی، تقویت شبکه کارآمد تأمین در بخش بازرگانی خارجی می باشد. از آن جایی که مشتری را شریک استراتزیک خود قلمداد می نماید، هدف نهایی خود را ایجاد اطمینان و جلب رضایت بیش از بیش مشتری متمرکز نموده و استراتژی خود را برمبنای برقراری رابطه‌ای دو سویه بلند مدت با مشتری مبتنی بر منافع مشترک قرار داده است.شعار اصلی و هدف غایی شرکت، تامین تخصصی و پشتیبانی فنی کالا و خدمات مورد نیاز مشتری در کوتاه‌ترین زمان تحویل و با مناسب ترین قیمت محصول یا خدمت می باشد.این شرکت امیدوار است به عنوان یک شرکت بازرگانی و خدمات بندری پیشرو، گامی هر چند کوچک در اعتلای نیازهای مشتریان خود در بخش‌های مختلف اعم از صنایع، بازرگانان و تجار و فعالان اقتصادی ایران اسلامی داشته باشد.

ماموریت، خط مشی، ارزش های سازمانی شرکت